ارسال پیغام به سبک کارتون کارآگاه گجت
 
فناوری های پیشرفته
Advanced Technolog
 
 
چهار شنبه 1 آذر 1391برچسب:, :: 1:9 ::  نويسنده : فناوری پیشرفته

مانی قاسمی در- 2012-11-19 12:30

 


 

پیغام منهدم شونده

اگر کارتون کارآگاه گجت را تماشا کرده باشید، حتما پیغام‌های منفجر شونده از رئیس به کارآگاه را به خاطر دارید. معمولا مأموریت‌های کارآگاه گجت روی کاغذی به وی ابلاغ می‌شد که پس از چند ثانیه منفجر می‌شد و دیگر اثری از آن باقی نمی‌ماند. شاید هنوز علم آنقدر پیشرفت نکرده باشد که چنین کاغذ‌هایی در دسترس عموم قرار گیرد، اما قطعا در فضای مجازی راه هایی برای ساخت این پیغام ها وجود دارد.

تا به حال برای تان پیش آمده که بخواهید پیغامی را به اطلاع دوست تان برسانید، اما نخواهید اثری از آثار آن باقی بماند؟ تا به حال آرزو کرده اید که می‌توانستید مطلبی را عنوان کنید و بعدا بدون هیچ دردسری آن را تکذیب نمایید؟ دوست دارید که برای شوخی با همکاران یا رفقای تان پیام های مهمی برای آنها ارسال کنید که بعدا نابود شوند و دست شان در پوست گردو بماند؟

در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با ابزارهایی جهت ساختن پیغام های منهدم شونده، آشنا شوید.


وب

burn.png

سایت Burn Noteیکی از بهترین گزینه هایی است که در سطح وب می‌توانید پیدا کنید. شما با مراجعه به این سایت این امکان را دارید که بدون نیاز به هیچ‌گونه ثبت نامی، بلافاصله متن مورد نظر خود را وارد نمایید. در مرحله بعدی باید زمانی که مخاطبتان برای خواندن این مطلب در اختیار دارد را تعیین کنید. برای مثال می‌توانید بگویید که پس از ۱۰ ثانیه نامه شما نابود شود. یکی از قابلیت‌های بسیار جالب این سایت امکانی است کپی کردن متن نامه شما را غیر ممکن می‌کند؛ این ویژگی که Spy Glass نام دارد، صفحه را سیاه کرده و مخاطب را وادار می‌کند تا برای خواندن نامه کلیک چپ ماؤسش را نگه دارد و از حفره کوچکی که بر روی صفحه ایجاد می‌شود، متن را مطالعه نماید. البته توجه داشته باشید که این ویژگی برای زبان فارسی فعال نمی‌شود. شما همچنین می‌توانید نامه خود را طریق یک پسورد محافظت نمایید. در پایان کار و با فشردن دگمه Send، لینکی در اختیار شما گذاشته می‌شود که می‌توانید آن را برای دوستان خود ارسال نمایید.

سایت TMWSDهم گزینه دیگری است که البته امکانات کمتری دارد. پیغام‌های این سایت جهت انفجار، زمان بندی نمی‌شوند بلکه تنها یکبار برای مخاطب به نمایش در خواهند آمد و به محض بسته شدن صفحه، پیغام فرستاده شده نابود می‌شود.

gadget-boss.jpg

موبایل

wickr.jpg

اگر با استفاده از موبایل قصد ارسال پیام های خود منهدم شونده را دارید، بهتر است به سراغاپلیکیشن Wickerبروید. این برنامه شاید یک اپلیکیشن ارسال پیامک رایگان به نظر برسد، اما قابلیت‌های جالبی را در خود نهفته دارد. Wicker به شما اجازه می‌دهد تا مدت زمان انفجار هر پیغام را تعیین نمایید، همچنین سازنده‌‌اش ادعا می‌کند که Wicker کلیه پیام های رد و بدل شده را با رمزنگاری نظامی محافظت می‌نماید و بیش‌ترین امنیت ممکن را در اختیار مخاطبانش خواهد گذاشت. این برنامه توانایی این را دارد تا علاوه بر متن، فایل‌های صوتی، عکس و ویدیو را نیز به صورت خود منهدم شونده، ارسال نماید. توجه داشته باشید که جهت استفاده از این اپلیکیشن، هر دو کاربر باید برنامه Wickr را بر روی دستگاه های خود نصب نمایند. این اپلیکینش در حال حاضر تنها برای iOS تهیه شده است و نسخه اندرویدی آن نیز قرار است به زودی به بازار بیاید.
 

روح اله درزی پور - قزوین - دانسفهان


نظرات شما عزیزان:

ص .س
ساعت18:55---5 آذر 1391
چ"ــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــ

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ فناوری های پیشرفته برای بشریت خوش آمدید. متشکرم از شما دوستان و عزیزان بخاطر بازدید از این وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
  ابتدا ما را با عنوان فناوری پیشرفته و آدرس roboiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 47
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 53
بازدید ماه : 47
بازدید کل : 62747
تعداد مطالب : 218
تعداد نظرات : 99
تعداد آنلاین : 1